Cumpărarea

Pentru a cumpăra un produs vă rugăm să urmați câțiva pași:

1. O dată ce ați găsit pe site un produs dorit, apăsați butonul „adaugă în coș” situat în partea dreaptă

2. Dacă doriți și alte produse, procedați în același mod; puteți oricând vizualiza ce produse aveți în coș apăsând butonul „COȘUL MEU” situat sus în partea dreaptă a paginii; în cazul în care vă răzgândiți în privința vreunui produs, îl puteți scoate din coș prin „click” pe imaginea coșului situat în dreapta cantității

3. Când ați terminat cumpărăturile, accesați butonul „COȘUL MEU” pentru a revedea lista de produse selectate; aici puteți modifica și cantitățile, folosind butoanele de „+” sau „-” situate sub cantitate

4. Pentru a putea efectua cumpărături, trebuie sa fiți înregistrat pe site și logat

– în cazul în care aveți deja cont la noi pe site, alegeți varianta „Deja client” și intrați utilizând adresa email și parola

– în cazul în care nu sunteți înregistrat, alegeți varianta „Cont nou” și completați formularul de înscriere

5. La final selectați „Plasează comanda”

6. La adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat veți primi în scurt timp un mesaj de confirmare a lansării comenzii Dvs. Vă rugăm verificați și în folderul „bulk mail” sau „junk mail”.

Prețurile

Sunt exprimate în LEI și conțin TVA.

Vânzătorul poate anula o comandă efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fată de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpăratorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de SC MORAVIA TRADE SRL, în cazul plății online;

Plata

Achitarea comenzii se poate face astfel:

1. Plata cu cardul prin POS la ridicarea personală a comenzii  de la sediul nostru din Str. Costache Marinescu nr. 28, Sector 1, București

2. Ramburs: la primirea coletului/coletelor se plătește curierului suma înscrisă pe colet (ea coincide cu cea din factura emisă pe baza facturii proforme la care se adaugă costul transportului), fără nici un fel de taxe suplimentare

3. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard)

4. Transfer bancar: prin Ordin de Plată – expedierea coletului se face numai după intrarea banilor în contul SC MORAVIA TRADE SRL, Cod Fiscal RO13049146, deschise la Banca BRD, Sucursala Titulescu – RO33 BRDE 445S V735 7593 4450, urmând ca la detalii plată să se specifice numărul confirmării primite aferente comenzii Dvs.

Echipa Somnlinistit.ro