TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU CUMPĂRAREA PRODUSELOR PE WWW.SOMNLINISTIT.RO

      I. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

  1. Acești termeni și condiții guvernează drepturile și obligațiile cumpărătorului și vânzătorului în vânzarea de bunuri în magazinul online de pe site-ul www.somnlinistit.ro (denumit în continuare „magazin online”).
  2. Prin comanda produselor în magazinul online, cumpărătorul confirmă că, înainte de a comanda bunurile, a citit acești termeni și condiții și condițiile de garanție și retur ale magazinului online www.somnlinistit.ro (acești termeni și condiții și condițiile de garanție și retur împreună denumiți și „Termeni și condiții”) și că este de acord cu aceștia. Condițiile contractuale fac parte integrantă din contractul de cumpărare pentru achiziționarea de bunuri în magazinul online.
  3. Termenii și condițiile sunt accesibile pe site-ul magazinului online și astfel permit arhivarea, tipărirea sau alte forme de reproducere a acestora în funcție de alegerea cumpărătorului, înainte de a face orice comandă.
  4. Operatorul magazinului online și vânzătorul este o societate comercială: SC Moravia Trade S.R.L., număr de ordine în Registrul Comertului J40/4940/2000, cod unic de înregistrare fiscală RO13049146, sediu social: Str. Costache Marinescu nr. 28, București, Sector 1, cod poștal 011286.
  5. Cumpărător înseamnă un consumator sau altă persoană juridică în sensul reglementărilor legale din România care cumpără bunuri într-un magazin online.
  6. Un consumator este orice persoană care, în afara sferei activității sale comerciale sau în afara sferei exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu un antreprenor sau se ocupă în alt mod de el.

      II. COMANDAREA ȘI ÎNCHEIEREA UNUI CONTRACT DE CUMPĂRARE

  1. Toate bunurile din magazinul online sunt listate cu titlu informativ și au natura unei invitații neadresate de a depune o propunere pentru încheierea unui contract de cumpărare, vânzătorul nefiind obligat să încheie un contract de cumpărare pentru bunuri. Contractul de cumpărare se încheie în momentul trimiterii Recapitulării comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului specificată în comanda sa.
  2. Cumpărătorul este conștient de faptul că, completarea formularului de comandă în magazinul online are ca scop încheierea unui contract de cumpărare cu vânzătorul cu privire la bunurile specificate în comanda cumpărătorului.
  3. Cumpărătorul selectează produsele atunci când achiziționează în magazinul online, selectând câmpul corespunzător direct pe site și specificând cererea sa cu privire la numărul de piese, adresa de livrare etc. Acest lucru completează automat formularul de comandă al magazinului online de către cumpărător.
    a) Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are posibilitatea să verifice, să completeze și să corecteze orice bunuri inutile sau să anuleze întreaga comandă.
    b) Comanda este trimisă făcând clic pe butonul Plasează comanda.
    c) În cazul în care formularul de comandă nu este completat corect, cumpărătorul este informat în mod automat cu privire la datele introduse incorect și comanda nu este trimisă până la eliminarea deficiențelor.
  4. Vânzătorul va confirma cumpărătorului expedierea comenzii sale fără întârziere nejustificată după ce a fost efectuată direct pe site-ul în care cumpărătorul a plasat comanda.
  5. Vânzătorul trimite recapitularea comenzii cumpărătorului fără întârziere nejustificată după primirea comenzii sale.
  6. Recapitularea comenzii trebuie să conțină cel puțin:
    a) adresa de livrare,
    b) datele de contact ale cumpărătorului,
    c) rezumatul bunurilor comandate,
    d) prețul unitar al produselor și prețul total, adică prețul de achiziție, inclusiv taxele și taxele și costurile legate de livrarea produselor,
    e) modalitatea de plată a prețului de achiziție,
    f) modalitatea de livrare a produselor.
  7. În cazul în care cumpărătorul nu primește o recapitulare a comenzii în cel mult două (2) zile lucrătoare de la efectuarea comenzii, se va considera că a avut loc contractul de vânzare.
  8. În cazuri justificate, în special în cazul în care există îndoieli cu privire la valoarea comenzii sau la validitatea datelor de contact ale cumpărătorului, vânzătorul are dreptul să trimită cumpărătorului o cerere de confirmare a comenzii. În aceste cazuri, contractul de cumpărare se încheie numai prin confirmarea cumpărătorului.
  9. Contractul este încheiat în limba română.
  10. Informațiile privind etapele tehnice individuale care conduc la încheierea unui contract de cumpărare pentru achiziționarea de bunuri în magazinul online rezultă din procedura de mai sus pentru selectarea și comandarea bunurilor și crearea contractului de cumpărare.
  11. Documentele utilizate pentru încheierea contractului de cumpărare sunt arhivate de vânzător în format electronic pentru o perioadă de 3 (trei) luni și nu sunt accesibile terților. În caz de interes, vânzătorul va permite cumpărătorului accesul la contractul de cumpărare impus. În plus, vânzătorul își îndeplinește obligația prevăzută de Legea privind dispozitivele medicale, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea privind dispozitivele medicale”) și păstrează pentru o perioadă specificată în scopul inspecției toate documentele referitoare la dispozitivele medicale vândute.

      III. PREȚURI ȘI CONDIȚII DE PLATĂ

  1. Produsele se vând la prețurile menționate pe site. Acestea sunt întotdeauna listate în magazinul online, inclusiv toate impozitele și taxele asociate cu vânzarea bunurilor în conformitate cu reglementările legale în general obligatorii.
    a) În unele cazuri, prețul produselor este taxat și cu costul livrării bunurilor către client (de exemplu, costurile asociate cu ambalarea și expedierea către cumpărător).
    b) Nu sunt rambursate taxele poștale pentru bunurile pentru care acest lucru este specificat în magazinul online.
    c) Suma costurilor pentru livrarea produselor este indicată cumpărătorului în coșul de cumpărături la comandarea produselor, deci este întotdeauna disponibilă înainte de plasarea comenzii.
  2. Cumpărătorul are un preț garantat al bunurilor valabil la momentul comenzii bunurilor.
  3. Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție în momentul încheierii contractului de cumpărare.
  4. Plata prețului de achiziție și, eventual, a costurilor de livrare a produselor se face:
    a) Ramburs: la primirea coletului/coletelor se plătește curierului suma înscrisă pe colet (ea coincide cu cea din factura emisă pe baza facturii proforme la care se adaugă costul transportului), fără nici un fel de taxe suplimentare
    b) Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard)
    c) Transfer bancar: prin Ordin de Plată – expedierea coletului se face numai după intrarea banilor în conturile SC MORAVIA TRADE SRL, Cod Fiscal RO13049146, deschis la Banca BRD, Sucursala Titulescu – RO33 BRDE 445S V735 7593 4450, urmând ca la detaliile plății să se specifice numărul confirmării primite aferente comenzii Dvs.
  5. La vânzarea bunurilor Vânzătorul emite Cumpărătorului factura fiscală.

      IV. TERMENI DE LIVRARE

  1. Se poate opta pentru una din următoarele opțiuni de livrare:
    a) ridicarea produselor de la sediul nostru din Str. Costache Marinescu nr. 28, Sector 1, București după confirmarea telefonică și plata on-line în avans prin euplatesc.ro sau OP conform articolului III 4 c,
    b) livrarea prin Curier, după confirmarea telefonică, având în vedere următoarele aspecte:
  • timpul de livrare este de 24 – 48 ore în funcție de localitatea de destinație. Acest timp se calculează din momentul în care s-a convenit asupra modalității de plată și/sau s-a confirmat plata avansului sau plata integrală a comenzii. Comenzile se prelucrează în fiecare zi lucrătoare în intervalul 09:00 – 17:00
  • comanda va fi livrată direct la adresa specificată în comandă (adresa declarată sau adresa de livrare, în cazul în care diferă)
  • cost transport 18lei TVA inclus
  1. Prin exprimarea consimțământului privind acești termeni și condiții, cumpărătorul acceptă că termenele de livrare specificate mai sus de către vânzător sunt condiționate de disponibilitatea produselor și de capacitățile actuale de funcționare ale vânzătorului. De regulă, vânzătorul predă produsele curierului în următoarea zi lucrătoare după încheierea contractului de cumpărare, în cazul plății prețului de achiziție prin ramburs, respectiv a doua zi lucrătoare după creditarea prețului de achiziție în contul vânzătorului, în cazul plății prețului de achiziție cu cardul de credit.
  2. În cazul în care produsele nu pot fi expediate în perioada menționată mai sus, parțial sau deloc, cumpărătorul va fi informat cu privire la noua dată preconizată de expediere, respectiv la eventuala retragere din contractul de cumpărare de către vânzător.
  3. La livrarea produselor, cumpărătorul are obligația să verifice integritatea ambalajului de transport. În cazul în care ambalajul este deteriorat, cumpărătorul poate refuza acceptarea expedierii și are obligația de a semna un proces verbal de constatare și înregistrare a pagubelor cu transportatorul.
  4. Dacă bunurile nu sunt livrate din cauza cumpărătorului sau vor fi livrate numai după încercări repetate de livrare, iar pe această bază vânzătorul va suporta costuri suplimentare asociate livrării, cumpărătorul are obligația să plătească aceste costuri către vânzător.
  5. Riscul de deteriorare al bunurilor trece către cumpărător în momentul primirii bunurilor. Dreptul de proprietate asupra bunurilor trece către cumpărător în momentul plății integrale a prețului de cumpărare al bunurilor de către cumpărător.

      V. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE CUMPĂRARE

  1. Retragerea din contractul de cumpărare de către cumpărătorul care este consumator:
    a) cumpărătorul este îndreptățit să se retragă din contractul de cumpărare fără niciun motiv și fără nicio penalitate în termen de 14 (patrusprezece) zile de la primirea bunurilor.
    b) cumpărătorul suportă costurile asociate returnării bunurilor.
    c) retragerea trebuie făcută în scris prin notificare trimisă la adresa vânzătorului menționată la articolul I. aliniatul 4 din aceste condiții.
    d) cumpărătorul este obligat să returneze vânzătorului produsul complet, inclusiv documentația, nedeteriorată sau devalorizată în alt mod, fără semne de utilizare sau uzură și doar în ambalajul original, nu mai târziu de 14 (patrusprezece) zile de la retragerea din contractul de cumpărare; cumpărătorul este răspunzător față de vânzător pentru reducerea valorii bunurilor, care a apărut ca urmare a manipulării bunurilor diferit de ceea ce este necesar să le trateze în ceea ce privește natura și proprietățile lor; vânzătorul are dreptul să compună unilateral dreptul la compensație monetară împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de cumpărare.
    e) vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului contravaloarea produselor achitate, în baza contractului de cumpărare, nu mai târziu de 14 (patrusprezece) zile de la returnarea corespunzătoare a bunurilor către cumpărător; costul transportului de retur este suportat de către cumpărător.
  2. Retragerea din contractul de cumpărare de către vânzător. Cu excepția cazurilor menționate în mod expres în aceste condiții, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare dacă:
    a) cumpărătorul care plătește prețul de achiziție prin intermediul unui card bancar nu va plăti prețul de achiziție nici măcar în termen de 7 (șapte) zile de la comandă;
    b) nu este, la discreția sa, în măsură să îndeplinească comanda într-un termen rezonabil de la primirea comenzii cumpărătorului sau nu este posibil să livreze bunurile pe termen lung;
    c) cumpărătorul nu oferă cooperarea necesară în preluarea bunurilor.
  3. Dacă alte bunuri (cadou) sunt livrate împreună cu produsele, acestea sunt livrate sub rezerva eficacității continue a contractului de cumpărare. Dacă există o retragere din contract, contractul pentru cadou expiră și cumpărătorul este obligat să returneze cadoul împreună cu bunurile, conform facturii de achiziție.

      VI. DREPTURI DIN FUNCȚIONAREA DEFECTUOASĂ, GARANȚIA CALITĂȚII, RĂSPUNDERE PENTRU DAUNE

  1. Drepturile cumpărătorului din funcționarea defectuoasă, garanția pentru calitatea bunurilor și răspunderea vânzătorului pentru daune sunt reglementate în condițiile de garanție.
  2. Atunci când folosește bunurile, cumpărătorul este obligat să respecte instrucțiunile de utilizare, incluse în pachet.

      VII. OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI CARE DECURG DIN NATURA SPECIALĂ A PRODUSELOR

  1. Cumpărătorul acceptă că produsele oferite în magazinul online au natura unui dispozitiv medical în sensul Legii privind dispozitivele medicale și sunt supuse unor obligații specifice. Produsele în cauză sunt marcate clar în magazinul online ca fiind dispozitive medicale.
  2. Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul are obligația să urmeze cu atenție instrucțiunile de utilizare, precum și procedurile de bază de îngrijire urgentă pentru copii, înainte de a utiliza aceste dispozitive medicale. În cazul în care cumpărătorul are vreo ambiguitate în ceea ce privește utilizarea produselor achiziționate, el nu trebuie să le utilizeze și are obligația să contacteze vânzătorul pentru sfaturi.
  3. Cumpărătorul se obligă să informeze imediat vânzătorul în cazul unei întâmplări nedorite, în orice mod asociat cu produsul, care este un dispozitiv medical și pe care l-a cumpărat de la vânzător în magazinul online, pentru a-și îndeplini obligația de notificare impusă prin Legea privind dispozitivele medicale.

      VIII. DISPOZIȚII FINALE

  1. Cumpărătorul acceptă că:
    a) este posibil ca magazinul online să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software utilizate pentru operarea magazinului online;
    b) vânzătorul nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor articolelor;
    c) vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită cu privire la funcționarea magazinului online, indiferent dacă este obligatoriu sau opțional.
  2. Vânzătorul are dreptul de a modifica Termenii și condițiile și prețurile produselor din magazinul online. Pentru contractul de cumpărare între vânzător și cumpărător, se aplică Termenii și condițiile și prețurile bunurilor valabile în ziua trimiterii comenzii de către cumpărător. Furnizorul va publica Termenii și condițiile actualizate într-un mod adecvat pe site-ul său.
  3. Relațiile juridice privind achiziționarea de bunuri în magazinul online, care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții, sunt reglementate în continuare de legile din România, în special de Codul Civil. Orice litigii sunt soluționate de instanțele române.
  4. Consumatorul are dreptul la o soluționare extrajudiciară a litigiului. Supravegherea respectării obligațiilor în temeiul Legii privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată, este efectuată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (https://anpc.ro), care este și autoritatea competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii. Consumatorul poate apela la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor cu plângerea sau propunerea sa de soluționare extrajudiciară a unui litigiu al consumatorului care apare în legătură cu contractul. Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor, care este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
  5. Acești Termeni și condiții vor intra în vigoare la 15 octombrie 2021.

Echipa Somnlinistit.ro